Група дослідників виявила точку на Землі, де радіація від сонячного випромінювання сягає показників Венери. Вона перебуває на висоті понад 4 тисячі метрів на плато Альтіплано, що в Південній Америці.
Учені з Університету Пердью навчили свиней користуватися джойстиком і грати в найпростішу відеогру, повідомляє U.S.News.
Дослідження проводили фахівці з понад 20 країн світу.
Британський фонд серця опублікував дослідження про шкоду десерту, який обожнюють багато людей. Експерти розповіли, що шоколад викликає серйозні захворювання, і назвали щоденну корисну норму десерту.
Експериментальний прилад «MOXIE» (Mars Oxygen ISRU Experiment), який встановлений на марсоході Perseverance від NASA, досягнув нового рекорду з виробництва кисню.
​​​​​
Науковці виявили сполуку, яка зазвичай міститься в коноплі, у зовсім іншому рослинному виді. У дослідженні було виявлено, що каннабінол (CBD), який є одним з основних активних сполук в коноплі, був знайдений у рослині, не пов’яза...
Британські вчені вважають, що застуда може бути корисною під час пандемії коронавірусу. Відповідне дослідження провели спеціалісти Університетського коледжу Лондона та Інституту Френсіса Крику.
Сидячий спосіб життя забирає чимало часу: ми можемо сидіти і дивитися фільм, а можемо цілий день працювати, сидячи за ноутбуком.
Після 276 днів на орбіті Китай повернув на Землю експериментальний космічний корабель. Він, як обіцяє китайська влада, здешевить майбутні польоти в космос.
Комітет Верховної Ради з питань економічного розвитку рекомендує депутатам ухвалити в цілому законопроєкт, яким пропонується надати право Держпродспоживслужбі звертатися до провайдерів щодо обмеження доступу до сайтів інтернет-магазинів.
« 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 44 45 »