Вчені з Національного університету Пусан, що у Кореї, вивчили зв'язок між чоловічою фертильністю та використанням мобільного телефону.
Вчені з Державного університету Уейна в Детройті та Медичного центру Університету Вандербільта виявили в організмі гени, які відповідають за заїкуватість, повідомляє Лента.Ру.
Підводне виверження вулкану в острівній державі Тонга, яке сталось 15 січня, ймовірно, не призведе до охолодження планети, на відміну від інших подібних вивержень, однак матиме короткочасні наслідки для погоди у деяких регіонах світу.
Зима – сезон, коли ми частіше хворіємо на застуду – запалення верхніх дихальних шляхів. Інша назва – гостра респіраторна вірусна інфекція (ГРВІ).
У четвер, 13 січня, відбудеться запуск українського космічного апарата «Січ-2-30» («Січ-2-1») з ракетою-носієм Falcon 9 в межах місії Transporter 3.
Астероїд (7482) 1994 PC1 вперше побачив астроном Роберт Макнот із обсерваторії Сайдинг-Спринг в Австралії 9 серпня 1994 року.
Останні сім років виявилися найспекотнішими за всю історію спостережень.
Щільна магнітна зірка вибухнула і виплеснула стільки ж енергії, скільки мільярд сонць — і це сталося за частки секунди, нещодавно повідомили вчені.
Ми зібрали інформацію, ґрунтуючись на дослідженнях медиків та вчених, аби дізнатись про бачення малюків.
Нове дослідження показало, що прихильність до чорної кави або темного шоколаду може визначатися генами. Такого висновку дійшли вчені з Північно-Західного університету в Чикаго.
« 1 2 ... 10 11 12 13 14 ... 43 44 »